اگه نتونم ...
...حرف دل
مي خواهم بنويسم...اما چه چیز را نمیدانم!!!
درباره وبلاگ


یه وقتایی خودمو بغل میکنم و میگم!!! غصه نخور دیووونه...من که باهاتم



آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 17
بازدید ماه : 200
بازدید کل : 2674
تعداد مطالب : 69
تعداد نظرات : 74
تعداد آنلاین : 1


نويسندگان
مهربونی

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
دو شنبه 9 بهمن 1391برچسب:, :: 13:14 :: نويسنده : مهربونی

“اگه نتونم” مال وقتیه که راه دیگه ای هم باشه …
وقتی هیچ راهی نیست فقط باید بگی “می تونم” !

 

فردا قراره یه کاری رو شروع کنم  واسم دعا کنید که از پسش بربیام

اگه فرداشب اومدم که جریان رو میگم ولی اگه نیومدم بدونیدخرابکاری کردم...



نظرات شما عزیزان:

somayyeh
ساعت21:54---10 بهمن 1391
سلام مهربوني.

حتما
پاسخ:سلام...خداروشکر تونستم از پسش بربیام.


somayyeh
ساعت19:15---9 بهمن 1391
خيلييييييييييي نامردي

من مطمئنم مؤفق ميشي و فردا شب مياي ميگي جريان چي بود.
پاسخ:عزیزمیییییییییییییی اخه چراااااااااا؟ امیدوارم...


somayyeh
ساعت18:31---9 بهمن 1391
سلام مهربونم.

خوبي؟خوشي؟سلامتي؟

عيدتم مبارك.

ايشالله به خوبي از پسش برمياي.من بهت ايمان دارم.دعاي خيرمم پشت و پناهت.
پاسخ:سلام عزیزم.خوبم عید توهم مبارک باشه...خیلی ممنون واسه این کار کلی استرس دارم. ((((عید سعید مبعث)))اینو نوشتم که هیچوقت فراموش نکنم.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: